gurbet_gelini12 bence de yanılmıyor. Çünkü ben uyuz olmuştum küçük kırmızı kabartı oluyor yara olmuyor ve çok kaşınıyordu. Kwellada losyon geçirdi. Seninki farklı birsey. O ilaçları boşuna kullandım yazmışsın. Ne verdi ki? Uyuz tedavisi için sadece losyon veriyorlar. Hamileyken olmuştum mecbur kullanacaksın başka tedavi yok demişlerdi o yüzden diyorum