2erkekanasiii 4 aylık oğlum doğuştan Bi kolağı hafif kepçe biri kepçe olmadan doğdu 3 yaşındaki oğlumda kulakları kepçe ikiside eczanelerde sanırım kepçe kulak bandı satışıyomuş onu alsam ikisinede fayda eder mi kullanan var mı
Tatlican 2erkekanasiii hep bandana taktim yine bile duzelmedi olsun kulağı duysunda yeterki. büyüyünce isterlerse ameliyat ile yaptırr arkadaşım yaptırdı harika oldu
Srnsrnsrn 2erkekanasiii genetikse bence engellenmez. Benim kulağım kepçe oğlanınkilerde açılıyor müdahale etmiyorum o yüzden
Papatyam01 Ne yaparsan yap o kulak açılı duracaksa duruyor yapısı bu büyüyünce rahatsız olursa ameliyatı kolay. Benim kızıma çok yakışıyor sevimlilik hali var. Bebeğinin tadını çıkar.
Vuslat23 Benım kızımın öyleydı bandana ve ozamanlar o banttan yoktu yara bandını parca parca yapıstırmıstım duzeldı
Vuslat23 Urasmmom vala canım 2 ye kestım sacına denk gelmıycek sekılde 2 kısıma bırı bıraz uste oburu bıraz alta gelecek sekılde
Zehr Olacak olan oluyor galiba 😅 1-3 ay dönemde düzelme şansı varmış. Kbb ye danışın bebiniz için. Bir de ameliyat 7 yaşından itibaren yaptırılıyor. Bu arada lokal anestezi alarak. Yani basit ve kısa süreli bir işlem
CanK Srnsrnsrn kesinlike katılıyorum genetik ise düzelmiyor. Benim bebiş de ilk 3 ay kepçe değildi bariz şekilde ilk sevindiğim o olmuştu. 3. Aydan sonra açılmaya başladı ve şuan kepçe 😀 ilk 3 ay müdahale edilebiliyormuş sanırım ama kepçe değildi o zamanlar anlamadık.
Balkes Ben denedim ise yaramadı bir de o kadar zor çıktı ki resmen işkenceye dönüştü çok küçük öldükleri için derisi hassas bir de o bantların yarattığı tahrisle ugrastim
Srnsrnsrn CanK aynen aynen oda baya özel aparatlarla oluyor bantla olacak birşey değil. Birde daha yeni doğmuş bebeğe sıkıntı verir gibi geliyor o plastikler yA 😂
Vuslat23 Genetık denmişte benımde kepçe bantla kızımın düZeldı, görümcemın oglu 19 yasında fare gıbı kulak kepçesıydı amelıyatla şahane oldu