Merhaba arkadaşlar malum sıcaklar nedeniyle fazla suyla haşır neşir oldul 1 buçuk yaşında oğlum sanırım üşüttü. Burnu akıyor azcık öksürük de var. İlk defa oluyor ne yapsam bilemedim. Hemen doktora gitmek istemedim. Tecrübeli olanlar bana yardımcı olabilir mi?