ozgurm bende dün başladım 2 buçuk yaşında oğlum dün sabah anne popo deyince tuvalete götürdüm ve kakasini yaptı dedim tamam bağlamayacağım artık ama tüm çişini kaçırdı hiç tuvalete yapmadı ama kakalarını tuvalete yaptı gece de kaldırmadım ama yine de bez bağladım kaçırır diye ama kuru kalktı hemen sabah tuvalete götürdüm ama yok yapmadi çişini yine kaçırdı oglen yine kakasini tuvalete yaptı bizde bir terslik var galiba herkes kakadan korkar yapamaz diyordu bizim ki çişini tuvalete yapamıyor hep kaçırdı akşamda misafir gelince yarim kaldı bu günüm bez bağlamak zorunda kaldım