Canım anneler sizlere bir sorum var biraz uzun olucak simdiden kusura bakmayın
Kızlar benim 2 yasında bir kızım var yarın sabah sağlık ocağına gidicem kan vermeye ama size de sormak istedim hamilelik süphelerim var ama adet oluyorum hatta bugün son günümdü adet olmadan önce test yaptım negatifti ama kendime göre de belirtilerim var yaklaşık 1 1 bucuk haftadır karnımın alt bölgesinde bir hareketlenme söz konusu😅 ama gaz sıkışması yada bağırsak hareketi gibi değil de böyle kayıyo gibi sanki bugüne kadar yoktur yoktur dedim ama bugün akşam saatlerinde böyle 2 tane arka arkaya bi tekme mi desem yumruk mu desem hani ilk zamanlarda ki o hissi bilirsiniz ya işte öyle bi his ve 1 aydan fazladır koku hissimde bi değişiklik var parfüm deodorant yumuşatıcı sabun bu tür setler burnuma acayip kötü geliyo ve hepsi aynı kötü koku Kasım ayında covid geçirdim ona bağlı bi hasar da olabilir bilmiyorum ve çok yemek yemeye başladım hele şu son 2 haftadır 3 5 kilo aldım buda bana hiç normal gelmiyor ama dediğim gibi adet oluyorum gebelik testi negatif çıktı bide ilk gebeliğimde çok mide bulantım olmuştu ama şuan yok hiç olmadı yani yarın kan vericem bakalım ama aranızda adet olurken hamile olan var mı onu merak ediyoruummm