Deletedmom27337 geçenlerde ebebekteydim, tam elime aldım kasaya doğru gidiyordum ki, ne gerek var buna yaa. Atarım ortaya bir battaniye dikkati çekecek oyuncaklar çıngırak vesaire zaten almıştım. Onları da önüne koyarım diye düşünüp vazgeçtim almaktan🤭 oğlum 3 aylık bu arada. Yani belki faydası da vardı bilemiyorum🤷🏻♀️