Merhaba kızlar daha önce mastitle ilgili sorular sordum antibiyotik kullanıyorum sağ göğsüm tazyikli diğerinde sıkıntı yok şükür bebeğim 20 günlük emerken boğuluyor önce elle sagiyorum biraz ama yine de yaşıyor bu sorunu ne yapmam gerek ? İlk bebeğim tecrübesizim geriye doğru emzirmeyi denedim makas tutuşu da yapıyorum tazyik ne zaman geçer tam olarak yardımcı olur musunuz ?