Merhaba hanimlar gecen yilda atak haftasi icin post acmistim ama bazi sebeplerden dolayi cevap verememistim uzun zamandirda foruma girmiyordum. Az once bildirimlerde yine yazilmis gordum. Tekrar post acmak istedim. Oncelikle cevap veremediklerimden cok ozur diliyorum hepimizin cocugu bebegi ozel hayati ve bir cok sorunu var hayata bu yuzden yetismek zor oluyor hele ki birikmis ve uzun zaman gecmisse. Hadi yeniden bir hesaplama yapalim sizden istedigim sadece DOGDUGU TARIH tahmini dogum tarihini istemiyorum DOGDUGU TARIHI sadece. Siz buraya tarihleri yazarken bende gidip az isimi yapicam dondugumdede hepinize tek tek atlamadan cevap vermeye calisicam…