Merhaba kızlar bir ara YouTube de gezinirken denk geldim. O kadar güzel ki. Ocakta , tezgahta , bulasikta , Pimapenlerde , kapılarda kullanıyorum ben çok güzel lekeyi çıkarıyor ve üstelik çöpe attığımız limon kabuklarıyla yapıyoruz bunu. Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum size de önermek istedim. Hidipte pahalı yağ sokucilere para vermeye gerek yok üstelik hep kimyasal nefesi de tıkıyor. Deneyen olursa yorum yapsın lütfen 🥰 tarifi 2 3 tane limonu yemekte vs de kullanıyoruz ya kabuklarını atıyoruz o kabukları cam kavanoza koyun üzerini geçecek kadar su koyun 3 4 günde o suyun rengi sarıya dönüyor sarıya döndüğü zaman olmuş demektir. Sonra o suyu süzün ve fisfis şişeye boşaltın içine 4 5 damla kadar bulaşık sabunu sıkın çalkalayın ve hazır bu kadar basit . Benim evde şuan 6 şişeye yakın var şuan kaynanamın yanındayım eğer evde olsaydım resim atardım