Pamugumm1 1 ay 4 günlğk bebeğim var gaz sancısıdan dolayı biogaia ve sap samplex kullanıyorum pek fayda etmedi doktorum ek olarak relamax verdi emzirmeden önce 2 damla kullan dedi kullanıp faydasını gören oldu mu ekstra başka ne yapabilirim gaz için