Kagansmother Dogum yapmadan önce ateş ölçer almıştım ama 8 aydir hic ihtiyacım olmadığı için kullanmadım bu akşam ateşi var gibi geldi bakayim dedim 99.8 100 gibi garip rakamlar cikiyor bilen var mi ne demek istiyor bu ateş ölçer
AygulSina Kagansmother muhtemelen pili bitmiştir yada bitiyordur. Bittmeye yakin oldugu zaman sapitiyor. Bendede var 1 yildir kulaniyorum cok memnunum
OncedenGurme Kagansmother thermoscan 7 kullanıyorum ben de ama hiç böyle bi sorun yaşamadım. Pilini mi değiştirseniz acaba
OncedenGurme Kagansmother belki sürekli içinde kaldığı için oksitlenme filan yapmıştır. Çünkü fahrenheit filan ölçmüyor. Öyle bi ayarı yok
Mom987 Kagansmother yani cihaz bozulmuş olabilir ben C santigrat yerine F olarak ateş ölçümü yapmıştım baktım 100 ü geçmiş ölcüm bende o yüzden sordum ama sizinki öyle değilmiş :)
Minneee Kagansmother Az önce biraz bakındım. Cihaz kendi kendine kapalı duruma geldiğinde açma kapama tuşuna C işaretini görene kadar uzunca basılı tutmalıymışsınız. Böylece ölçüm birimi düzeliyormuş.