Sermest bende arsa tapusu olmayan eve giristim kredi veren bankalar var heber bekliyorum.Evet sıkinti yani ilerde kentsel donusume girince sana cok az bir para veriyorlar.Ama benim baktigimin iskani alinmis kat tapusu yok eger aklimda yanlis kalmadiysa.Bulundugunuz yerde belediyeye gidip evi sordurtabilirsiniz.Evin ustune neler var ne zamana kentsel olur vs.Bilgi veriyorlar.Yani evin iskani oldugunu ogrendik yani yarin bir gun cikarttiklarinda arsa tapusuz eve gore bir tik daha fazla kaliyor elinde.Yoksa bende hic ev alamam imkani yok.Kimsede seni cikartamaz arsa tapulu da olsa sen de sahibi olarak gozukuyorsun evin.Hepsinin tapusu varsa ilerds oranin tapusunu almaya calisirsin.Dedigim gibi belediyeye gidip evi sordurtup oyle eve girin.Herkesin hakkinda hayirlisi olsun.Ayrica kentsele girmek o kadar kolay degil.Ben bekarken eski bir mahalleye tasindik.Cennet mahallesi gibi dusun 🤭Tasindigimizdan beri kentsele girecek soylemi vardi.Tam 15 sene sonra kentsele giriyor yeni evler yapiliyor.Ama arsa tapulu oldugu icin cok birsey vermicekler.Ama soyle birsey oluyor apartmanda herkes ortak para verirse kat tapusu alabilirsin.