maviboncukruyasi Kızlar merhaba Oğlum 1 yaşında ve ben hala doğum kilolarimin bir kısmını veremedim. 24 kilo aldım hamileliğimde yüksek tansiyon sebebiyle riskli grupta olduğum için hiçbir şey yapamadım yürüsem 1 gece boyunca tansiyonum 16 17den düşmüyordu. Neyse doğum yaptığım zamandan bu zamana şu an 6 kilo fazlam var gerçi o zaman da ideal kilom ile hamile kalmamıştım hemen hemen ordan da bi 3 4 kilo fazlalık vardı. Şimdi zayıflama çayı gördüm emzirenlerde 6.aydan sonra kullanabiliyormuş. Kullananınız var mı? İşe yarıyor mu? Oğlum aktif olarak emmiyor aslında sadece günde 1 defa tam olarak emiyor sonrası meme alışkanlığı ağzında tutuyor sadece. Ve ben bunun haricinde neler yapabilirim? Diyetisyen e gitmek istemiyorum çünkü devamını getiremiyorum
Muhammed_Arenim maviboncukruyasi inşallah verirsin cnmm kiloları, her akşam leslie de yapsanız yarım saat kadar, ben de bugün dr feridun detoks çayı aldım , bilmiyorum bakalım artık inşallah kilo veririm bnmde öyle fazla kilom yok ama incecik olmak istiyorum 🥰🥰
Gzdenr maviboncukruyasi ben kullandım canım 4 ayda 20 kg verdim ilk başta alırken çok tereddüt ettim ama bi anlık hırsla aldım iyiki almışım diyorum şimdi
maviboncukruyasi selimehmet_ ay bayılırım ama aynı zamanda bu konuda çok üşengecim bebeden dolayı zaten yapamam işte ayda bir annem gelince 1 gün yiyebiliyorum 🙈 mesela beyaz ekmeği sadece sıcak severim onu da eşim 3 11 çalıştığı zaman denk getiriyoruz hususî çıkıp almam yememek için 😂
maviboncukruyasi Gzdenr hangi çayı kullandin kuzum ben fableslim e baktım bu arada adaşız bende gözde nur 😂😂😂
Sevda44 Gzdenr ben aldm ama emziryorum die 4 gün içtim bıraktım korktum bebeğe geçer die sizde emziriyor musunız?
Sevda44 maviboncukruyasi aldım içtim doktor asla içme sıvı kaybı yaşarsın senn bağirsaklarndaki o hareketlilik bebektede olur acele etme dedi içemedm ama acayip iyiydi 4 gündr farkettiriyor ama nasip