Adababy tercih tabi ki sizin, ifade özgürlüğünüzü sonuna kadar kullanabilirsiniz ama ikidir hep olumsuz ölmeli kalmalı örnekler veriyorsunuz, belki kötü etkilenir post açan kişi, yeni lohusadır vs veya başkaları okur.
Bazen doktorlar her şeyi açık açık söylemiyorlar, size oksopar vermesinin mutlaka bir nedeni vardır kilo, kan değerleriniz gibi. Hiçbir neden yoksa da o doktorun uygulaması o şekildedir. İlk defa sizden duydum sezaryen sonrası böyle bir uygulamayı.