BnnrBde Kızlar bebeğim 00:00 itibari ile 12 günlük olacak 50 cc süt içtiği halde kızım doymuyor bu normal mi yoksa sütüm mü yetersiz anlamıyorum midesi bu kadar hızlı büyüyemez diye düşünüyorum . Tavsiyesi olan var mı ?
bikerem BnnrBde 35 haftalik 2520gr dogan el kadar bebem😁 ilk 3 gun hastanede 40 cc içiyordu.cok degil herhalde
HKyhn BnnrBde her emmek istemesi aç anlamına gelmez. Korkar üşür acıkır vs hepsinde emmek sizin kalp atışınızı duymak ister. Zira 9 ay sizin kalp atışınızı duyarak yaşamıştır☺️ O yüzden sık sık emzirin göğsünüze yatırın siz 🤱🏻 (benim bebede 22 günlük😉)
BnnrBde Morfrenk Maşallahı var iyi çıkarıyor bezleri dolu dolu . Reflex mi diye kontrol ettim ama değil bildiğiniz aranıyor bu beni şaşırttı memeyi görünce heyecan basıyo bi an önce almak için çabalıyo ben de şaşkınım
BnnrBde bikerem İnsan korkuyo yanlış yapmaktan ama baya baya istiyo . Sizinkinin maşallahı var Rabbim nazardan saklasın 🧿🙏🏻
bikerem BnnrBde hepimizin yavrusunu insallah🤲 bi deneyin 60 75 cc. Hani ac mi refleks mi diye yol gosterir aslinda. Saglikla buyusun insallah
Umutertn BnnrBde canım doymadigi icin yapmıyor bunu doktoruma bende sormustum doymuyor aranıyor diye ki meme+mama olarak gidiyorduk doktor her arandiginda emmek istiyor anlamına gelmez refleks olarak sürekli aranırlar demisti genelde çişli bezi iyiyse ve sakinse aç diye düsunme🥰
Emir_karan BnnrBde daha çok küçük canm normal.sen onu doyur elini ağzına koy hiç yemek yememiş gibi bi hırslaaa emerrr parmağını zaten
zynn BnnrBde siz sağıp mi veriyorsunuz? 50 CC diye belirtmissiniz de. Kaç cisli beziniz var günde. Aç değildir rahatlamak, koku,susama,sizi arama,can sıkıntısı… Bebeğin emmeye nedeni yok ki.
elediyebiri BnnrBde gazi oldugunda da meme istiyorlar bebekler. Benim kizim da gaz problemi yasadigi icin( tabi Bunu sonradan ögrendik) Sürekli emmek istiyordu. Annemler de sütün yetmiyor bebek ac kaliyor diye biberonla süt verdirttiler. Simdi bebegim memede doymuyor ve Biberonla süt gelmesini bekliyor.
elediyebiri BnnrBde gaz damlasi kullaniyorum sab simplex. Bizde Cok ise yaradi. Simdi bebegim 40 günlük ve emzirme kampina girdik. Sütümün artmasi ve bebegimin emmeye alismasi icin.
elediyebiri Aralidnak bebekle beraber 3 gün boyunca bir odaya giriyorsun. Hicbir sey yapmadan Sadece cocugu emziriyorsun. Onunla yatip, onunla kalkiyorsun. Odadan da cikmiyorsun wc disinda. Youtubeda falan videolari var inceleyebilirsin. Gerci Ben bazen mecbur kalip cocugu odadan cikartiyorum Ama Normalde yapilmamasi lazim.