Sevgilimmm Minik_kuzum aşı olduktan sonraki adetim 3 gün erken oldu. Ama regl konusunda düzensizlik yapabileceğini okumuştum. Siz ne zaman aşı oldunuz?
Emir123ali Sevgilimmm bende adetimi Temmuz’da 5 olmam gerekirken şuan lekenme yaşıyorum 24 sat oldu aşı olalı bende aşıdan olduğunu düşünüyorum
Minik_kuzum Sevgilimmm ben 22 nisanda ilkini oldum yarın 2. Yi olcam.Ama içim hiç rahat değil çok kararsızım adet düzenim değişti hiç olmadı gibi bişey az lekelenme oldu.
Sevgilimmm Emir123ali evet doğru. Hatta bir yerde okudum regl olayindan sonra. Of korkuttu bu aşı beni. ne gibi bir etki yapıyor kimbilir 🙄