yusufum- sacimin önüne 3 tel beyazlık düştü 2 ay dis sancisi çektik aha çıktı aha çıkacak derken 2 ayimizi aldi cok zor cikartti oglum gece hic uyumadı bagirip ağladı ayağımda sallardm öyle uykuya dalardi durduğum an ağlardı gunduzleri hep kucagimda olurdu oyncak verirdim oturturdm aslamu oturmaz durmaz bir cocuk illa kucağımda olacak oda oda gezecez bisey yemedi agzina verdigimi cikarip oraya buraya suvama derdindeydi tum gun 120 cc mama ile durdugunu bilirim hep bir aglak miz miz tuvalete gitmek lüks olmustu benim icin ay aklima geldide sinirlerm bozuldu oturup oturup ağlardım yeter artık yoruldum diye bide atak dis ust uste geldi su an 10 aylik yine dis çıkarıyor şükür oyle cok huysuz değil yine yoruyor gece sık uyanıyor ama ilk dişle gibi degil