Annelerim göz ardı etmemeniz için bugün yaşadığımız olayı paylaşmak istedim oğlum dokuz aylık banyodan sonra yada akşam uyuyacağı sıra elini kulağına götürur işaret parmağını içine sokardi. Çok şirin gözüktüğü için buda hoşumuza giderdi açıkçasi.. kulağını keşfediyor yada diş ağrısı vuruyor kulağına heralde dedik hep.. bugün dokuz aylık kontrolümüz vardı doktor bı sıkıntısı varmı diye sorunca aklıma bile gelmedi söylemek. Sağolsun sırtını göğsünü dinledi kulaklarına baktı demesinmi kulakları aşırı iltihap almış diye 😱😱😳😣 çok şaşırdım ve üzüldüm kulak damlası verdi üç öğün kullanacaz bakalım eğer bunu yaşayan annelerim varsa ihmal etmeden götürün derim dili yokki söylesin yavrum meğer onca zaman acı çekmiş 😔😔