Mom34 Dört buçuk aylık olacak sanırım iki aydır böyleyiz. Nedendir anlamıyorum. Emzik biberon filan vermiyorum. Ama meme tutmayinca aklıma sütümü sagıp biberonla vermek geliyor onu da hiç istemiyorum.
Tuba Mom34 bendede bazen öyle yapiyor. öyle oldugu zmsn önce emzigi veriyorum agzina sakinlesmesi icin sonra da memeyi veriyorum arkasindan. bende sagip biberonla vermemekten yanayim🤷🏽♀️
Melek7 Benim oğlum da öyle.. umarım değişir.. ama biraz daha sabredin ek gıdaya az kalmış o sizi rahatlatacak inşallah. Ben de uyanık olduğu zamanlar ek gıda veriyorum uyutacağım zaman da emziriyorum.. 5buçuk aylıkken başladım ekgıdaya da..
Mom34 Melek7 iki ay daha sürmez de inşallah. Sürerse mecbur ben de öyle yapacağım. Sizin ne kadardır böyle
Ferahannesi Melek7 Biz de uyurken emiyoruz sadece ve mamayi da artık zorla yediği için ek gıdaya geçeceğiz. Nasıl bir süreç izlediniz
Melek7 Mom34 tam hatırlamıyorum ara ara düzeliyor sonra tekrar ediyor. Zaten çok emmeye düşkün bi bebek de değildi öyle gitti hep. Bu kadar emzirebildiğim için şükrediyorum..
Mom34 Melek7 benimki emmeye düşkündü. Meme ucu yaram vardı ağlaya ağlaya emziriyordumt. Keşke gene emse de yara olduğu için ağlasam 😔
Melek7 Ferahannesi havuç ve balkabağı ile başladım sonra yoğurt sonra muz ve elma.. 2 3 kaşık kadar başladım sonra artırdım miktarını.. günde 1 2 kere verdim. Başlarda her şeyi tek tek verdim azar azar.. 1 ayı geçirdikten sonra muhallebi ve çorba vermeye başladım..