Ndmdmr Kızlar 4.ayımızdayız oğlum her bezinde dolu dolu çiş yaparken şimdi her bezinde çiş oluyor ama eskisi gibi dolu dolu değil bu durumu yaşıyan var mı emme rutini hala aynı emiyorda
Niloko Ndmdmr benim de bebeğim 4 aylık bir iki hafta önce aynı sorunu yaşadım tamam Çiş vardı ama eskisi gibi dolu değildi bir hafta öyle devam etti doymadığını düşünüyordum ama şu an eski düzene döndü çok şükür dönemsel olabilir
Fer4hh Ndmdmr canım benimde ikizlerim bar bezlerini takip ederdim 3. Ayda bez çok az doluyodu ama biz meme ve mama reddi baya yaşıyoruz meğer az kilo almışlar yani bence doymuyor bebeğin
Hafsaninannesii Ndmdmr siz bol bol su için sizden karşılıyor suyu sonra düzelir kızımda öyleydi bol su içince çok idrar yapar az su içsem az yapıyor
Ndmdmr Niloko özellikle bu dört ay aşısından sonra baya azaldı korktum bende bebeğiniz kız mı erkek mi
Niloko Ndmdmr ben gidip sağlık ocağında kilosuna bile baktırdım az almıştı ama normal dedi hemşire. Biraz sabredin emziriyorsanız istemese bile emzirin
Niloko Ndmdmr kız 🌸 ben de daha 4. Ay aşısını yarın yaptıracağım bir de ondan sonra azalmasın yüreğim kaldırmaz 😂
Ndmdmr Niloko bizimkide her ay bir kiloya yakın alırdıbı sefer 500 gram almış dördüncü ayda oluyor demekki böyle
Ndmdmr Niloko benim minnağım erkek ya benimkini aşırı etkiledi aşı inşallah fıstığı etkilemez 39 a yakım ateşle hastahaneye gittik iştahı hep kesildi iki gün hep ateş bardı hep mızmızdı kucağımızdan bıraktığımız gibi ağlıyordu
Fer4hh Ndmdmr etrafı keşfettikleri için dikkatleri başka şeyde oluyor tabi tatılıp öğrenmek en doğrusu