Gayemila Evde olan bir anne olarak taze yapmaya çalışıyorum ama bazen inanın imkan olmuyor. Sizin işiniz daha zor, Allah kolaylık versin size. Şöyle yapıyorum ben bugün öğlen için ne yaptıysam kalanını hemen konserve usulü sıcak iken kapatıyorum ama hiç 3. Güne bırakmadım belki size fikir olabilir. Eğer yaparsanız da maksimum dolapta 3 günü geçmesin derim yemek bekledikçe nitrat oluşuyormuş