Tplogl İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 5 aylık 2 hafta önce emmeyi bıraktı ve göğüslerimle köprücük kemiklerimin arası şişmeye başladı ve boynumun kök kısımları acaba göğüsümde süt kalmış olabilir mi başına böyle bişey gelen var mı
1anne_1oglus_35 Tplogl memesini tekrar dene uykusunda vermeyi dene hiç olmuyorsa sağ biberonla ver benimkide bıraktı 3 aylıktı göğsüm şişti acımaya başaldı sağdım hep bitene kadar