11 aylık kızım var. Memlekete tatile geldik burası biraz soğuktu. Bugün burnu tıkanmaya başladı akmıyor ama burnu tıkalı belli bende sürekli aspiratör ile çekmeye çalışıyorum. Ateş yok öksürük yok şükür 🙏 evde uygulayacağımız doğal yöntemler var mı anneler. Çarşamba günü dönüyoruz götüreceğiz doktora o güne kadar rahatlatacak yöntemler varsa yazar mısınız.