Meryemderin Kızlar 40 günlük bebeğim uyurken sürekli sıçrıyor kendi kendini uyandırıyor hep böyle uyutuyorum sıçrıyor uyanıyor bidahada uyumuyor başına gelen varmı önerisi olan varsa ne yapcağımı şaşırdım cocuk uyumuyor 😔
[silindi] Meryemderin Dua oku bol bol normaldır ortama alısmaya calısıyo gulum ayetel kursı bıdde nas felak surelerı oku bol bol nazara da gelıyorlar bebısler
Kubrasen93 Meryemderin aslinda bu bir refleks yejidogan bebeklerde oluyor hatta yanls hatlamiorsam moro refleksimiydi neydi adi kundak yaparsaniz uyanmicakdir sicramasi zamanla gecicekdir annesi
aylaamayorgun Meryemderin bir de kollarını bi yazmayla müslinle falan sıkmadan bağla. Uyanmayı azaltıyo
Meryemderin [silindi] sürekli okuyorum canım ya hala aynı acaba gazmı sıçratıyor diyorum ama öyle olsa ağlar yani
[silindi] Meryemderin Olıuo genekilkr bebeklerde canını sıkma zamanla geçer onların dunyası cok farklı🙄🙄
Rabia70 Meryemderin canım bebeklerde moro refleksinden kaynaklı oluyor sıçramalar git gide azalıyor bazen yetişkinlerde de olur ya hani böyle uykuda sıçrarız o refleksten kaynaklı. Yarım kundak yapmayı dene istersen elleriyle kendini uyandırmaz. Bir de bolca oku çok küçük oldukları için çok çabuk değiyor nazar. Allahım kem gözlerden nazarlardan korusun bebişlerimizii sağlıkla büyüt 💜
Guldanee1 Meryemderin selamunaleyküm canım hayırlı akşamlar öncelikle benim kızımda sizin minnağınız gibi uykusunda sıçrıyordu minnağı uyuturken yanına nebe/vakıa/kalem/Rukye ayetlerini açıp dinletebilirsin ayrıca rukye ayetinin içinde bu dediğim surelerin hepsi var
Mustafaa68 Kundak yap tatlım yoksa tam uyurken sıçrar ve uyuyamaz sende dinlenemezssin ayrıca kundak zararlı deil çok sıkı yapmadın sürece uyusunlar ki buyusunler
GokSuM Meryemderin bu refleksi yapması sağlıklı olduğunu gösteriyor diye aklımda kalmış 🥰 zamanla geçiyor.