Anneoluncaanladim
CigdemZeynep
Bugun 57gunluk olduk bizde,1aydir kendim bakiyorum bebegime, uykusuz anne kalmasin diye bir kitap okuyorum,bebegimi iyi gozlemlemeye calisiyorum genelde bir rutin olusturduk ama bebek bu sonucta bazen aksiyor, sabah engec 7:30uyaniriz ana kucaginda yada oyun halisinda 1saate yakin kendisi oyalaniyor ben kahvaltimi yapip etrafi bir duzenlerim sonra biraz sekerleme yapar yarim saat kadar hic ses etmem bilirim hemen uyanir sonra biraz oynariz ikimiz konusma dinelmeyi ogucuk yapmayi cok sever saat 11:30gibi derin uykusuna yatiririm hafiften baslar esnemeleri bu uykusunu beraber uyuruz emerek uyur ve enaz 1saat encok 3saat uyur sonrasinda gun icinde arada sekerlemeleri olur ozellikle emdikten sonra ve ogleden sonra mutlaka yine bir derin uzun uyku yapariz benimle yatarak uyur ,ben yemek ve temizligimi bu iki derin uykuda yaparim bazen evi supurecegimde onun uyanik saatini ayarlarim ses ciksada etkilenmez ,aksam 7-30-8arasi banyo yaptirip uyuturum masallah 7saat kadar uyur sonrasinda emer yine uyur 2-3saat arayla kalkar sabah kadar...simdilik boyle bir rutinimiz var bakalim buyudukce nasil degisecek insallah daha iyi olur🙏🏻Ben kizimi aglatmamaya calisiyorum kitapta ilk 3,5ay cok onemli nezaman istese kucaklayin emzirin guvenli baglanin sonrasinda daha sakin olacak diyor ve birde gunduz nekadar cok uyursa gece okadar cok uyur diyor ben buna dikkat ettim hep