ikiKudurukAnnesi Aselinannesi0655 kim dedi onu seni kandırmış ayol 6 aydan sonra diş sorunu başlıyor 😂
AsenAlmila _eay_ şuan sallamaktan bacaklarım kopacak sanki Totom ağrıdı yerde oturmaktan 😢 bizimse uyku düzenimiz bozuldu atak zamanı sanırım 8 aylık ve sürekli kucak istiyor
3children1mom _eay_ Söyle bu ilacı daha doğrusu takviye edici gida diyelim ilk 15 gün kullanıyorsun. Uyusa bile, zaten bitkisel bir ilaç
3children1mom _eay_ Bilirim hele o diş dönemi ve sendromlu aylarda… Ben 2 yaş sendromunda cok çektim 🥴 3 yaşı da atlattık cok şükür simdi minnak hanim da bakalım 🤦🏻♀️🙄