Bede aynı durumdaydım mama kullanmamıza rağmen, ne yediysem gaz yaptı, doktorumuz süt urunlerinden, büyükbaş hayvan eti (sindirimi sıkıntılı oluyormuş), gazlı ve soguk içecekler yasak ,yeşillikleri bolca çiğneyerek tüketmemi söyledi sogan sarımsak yok ve her öğün öncesi bir kaşık kimyon yuttum 😁