Ulku_06 🙋🏽♀️ selam,biz 6 aylıkken olduk klemp kalıyor yaklasık 7 gün yanlış hatırlamıyorsam,külot bez zor olur normal bez daha rahat olur üstüne bildğimiz karton bardak önü açık şekilde koyuluyor,bizim oldugumuz yerde vardı ondan almıştık,ama bu külotta olurda ekstra hiç gerek yok inanın,ben kullanmadım kaldı öylece,7 numara cırtlı bez alın,ilk gün sadece ağlar ertesi gün yokmuş gibi,komple iyileşmesi1 ay sürüyor,şişiyor morarıyor hiç korkmayın,yine dr danışırsınız,hangi şehirdesiniz?kime yaptıracaksınız