dikenlerinleydisi İlk zamanlarsa eğer erkeklerin biraz anlaması çok zor, ilk 4 ay eşimde çok fazla bir bağ kuramadi, 4. Aydan sonra beraber oyun falan oynaya oynaya bağ kurdular, şuan 9. Aydayiz babasına “babbb” dediğinden beri eşim baba oldugumu daha çok hissetmeye başladım dedi, gecicektir emin olun, biz daha rahmimize düşünce başlıyor anneligimiz ama erkekler hiçbir şey yaşamıyorlar duygusal bağ anlamında onları da anlamak lazım 💙