Bebeğinizin yemediği dönemler oldu mu neler yaptınız? Benim bebeğim 3 aylık 2-3 gündür çok iştahsız 6 saat açlık sonrası 40 ml falan yedi geçicidir umarım o 40 ml bile yarım saatte yedirir oldum ya ağlıyor ya sağa sola bakıyor sürekli ağzında tutuyor yemiyor bazende tükürüyor😐