40ımız yeni bitti 2 gün oldu 2 gündür çılgınlar gibi agliyor bugun doktora goturdum bi sıkıntısıda yok ozellikle aksamları ve geceleri gelenler geliyor 40ı cıkınca düzelir dedikleri bu muydu acaip sinirleniyorum ya o mutsuz huzursuz olunca bende ister istemez etkileniyorum