Sngl1223 yok canım kolsuz 0.3 tog yaz için tulum zaten 0.5 tog da aldım ama o kalın geldi bize baharda kullanıcam artık. Bide doğumdan itibaren 36 aya kadar kullanılabiliyor. Ayak kısımları içerde oluyor önce. fermuarı var acıp genişletiyorsun. Çıtçıtlarınıda açıp bacak kısımlarını çıkarıyorsun. Benim bebeğim 4 aylık olcak şuan daha bacakları açmadık çuval şeklinde kullanıyoruz. Trendyoldan almıştım ben.