Merhabalar oğlum 17 aylık. Şu sıralar sürekli mız mız ağlamaklı sürekli emzik istiyor ve istediği olmayınca vuruyor oyuncağını fırlatıyor ağlıyor bu duruma ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım bilgisi olan başına gelen var mı ? Şimdiden teşekkür ederim