Kızlar yarın 10 aydan sonra kadın dogum doktoruna gidcem, adetim duzensiz , sarı akıntım gelıyordu , ara ara bi sag bi sol kasıgıma tatlı sert bi agrı giiriyor , 3 aydır ikinci bebegi dusunuyoruz denıyoruz olmuyor , sizce alttan muayene edermi devlette doktor , ne soylemeliyim doktora