Eymeninannesii35 Bizim aşımız e nabızda gözüküyor ben emziriyorum bebeğim 5aylık bu konu hakkında bilgisi olan?
Anne80 Eymeninannesii35 bunu senin inisiyatifine bırakıyorlar ister olursun ister olmazsın zorunlu değil bize
Ruyaalya Eymeninannesii35 11 aylık bebeğim ❤️ ben de pazar günü oldum biontech.sorun yaşamadım sadece azıcık kol ağrısı abartılı değil
AselKubra24 3 aylık bebeğim var 4 gün önce bende oldum aşımı herhangi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
Ruyaalya Eymeninannesii35 bende bişey olmadı sadece 5 saat sonrasında kolumda ağrı oldu parol içtim geçti yani abartılı bir durum yasamadim