Mom9870 yani şimdi her annenin yaşadığı ortak sıkıntıları yaşıyorum ve 3 yaşa doğru değişiyor mu demişim. Siz yine girip beni eleştirmişsiniz. Ben burada çok sıradışı bir şey mi yazdım anlayamadım? Şöyle mi yazsam makul olacak. “Kızım iki yaş sendromunda,her şeye ağlıyor,inatlaşıyor,hiç söz geçiremiyorum. İnanılmaz mutluyum. “ Ben keşfettiğinin de,yaşının gereği olduğunun da farkındayım. Bazen limitlerimi çok zorladığında burada biraz da sohbet olsun diye post açıyorum. Siz buradan acaba benim yasta olduğumu,isyanda olduğumu ,en önemlisi mütemadiyen bu modda olduğumu çıkarıyorsunuz ki daha evvel de yaptınız bunu. Yine de teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için. Günümüzde anlatacak ekstra bir şey yok. Laf olsun,dertleşme olsun istedim. Sanal ortamda analiz edilip,siz şöylesiniz böylesiniz denilerek cevabımı aldım. İyi akşamlar dilerim.