pundit Üç aylık oglum dün ve bugün ilk kez yeşil ve mukuslu kaka yapti az az. saatte bir bezini degistirdim neredeyse. Ateş vs. Yok sadece huzursuzluk var. Ben üşütmüstur diye tahmin ediyorum ama baska bir sebebi olabilir mi sizce? Sadece anne sütü alıyor.
Tugce04 Yeşil kaka normal diyo doktorlar mukusluda arada sırada olabilirmiş. Bizim sürekli öyleydi süt ve yumurta alerjisi çıktı diyet yapıyorum geçti şükür mukus hala arada az az oluyo