kızlar bebegim cok kilo almadigi icin 20 gun once mamamizi degistirdik bebegim 3 bucuk aylik 2 haftadirda gecmeyen bi pisigi var mama pisik yapar mı hic yasayan yada bilgisi olan varmı yarin doktora goturucem anca randevu bulabildim cok agliyo bi cozum yolu bulamadim bezinide degistirdim ama gecmedi 😔