Arkadaşlar ne yapabilirim kafayı yicem yok bugün hiç emmedi mama desen toplasam 120c anca geçici bi durum diyin doktora götürmüştüm idrar da temiz çıkmıştı 4. Aydan beri böyle başına gelen varmı geçti mi anlayamadım bi türlü şimdi de ağlama krizi geldi 1 saat ağladı