Laden Adaninannesiii gözünüzü seveyim seçin artık bir isim ne olursunuz🥸 Defne Ada diyorum ben. Kızlar sizde Defne Ada diyin bitirelim bu işi
Egemenin_Annesi Adaninannesiii diger posta ne oldu? Bunuda kaliba sokamayiz ki ben ismin e mi a ile mi bittigine asla bakmam kulaga hos gelen anlami güzel olan isim güzeldir.
Cheddar Adaninannesiii niye 100 tane aynı konuda post açıyorsunuz?? Millet orda yazıyor burda yenisini açıyorsunuz
Mom9870 Adaninannesiii Ben kendi adımı ortaya koyarak E ile diyorum hatta direkt Eda koyarsanız bir tam altın benden. 😂
pembeninkurku Cheddar aaaa neden öyle söylüyorsun bu açtığı post Farklı görmüyor musun numaralojiler varmış🤣🤣🤣🤣🤣
Adaninannesiii GoGirl ikizler ve arkadaşım İçin açmıştım daha önceki postlarda da yazıyor bilip bilmeden saçma sapan ne yorumla yapıyorsunuz yazık bir de anne ya d aadaylaro olacaksınız hakkaten