Kumsal-Arden herkes hakettiği gibi yönetilir. Gece 12 ye kadar müziği bile destekleyenler var burda:) sanki konu o. Yasaklar bugün bizim istemediğimiz şeye gelir seneye sizin hiç belli olmaz. Çünkü başladı artık. Bunun sonu yok. Destekçileri de gördükçe sesimiz de çıkmadıkça türlü türlü dayanağı olmayan kendilerine ters gelen her şey yasaklanacak.