sokomel Neden saldirayim, soru sordum sadece. Bu durumda sizin bakis aciniza gore dugunler, kutlamalar, mevlutler, avm’lerin icinde ve hatta restoranlarda yemek yemek de yasak olmali cunku buralarda da maskesiz bir sekilde yenilip iciliyor. Artik normallesmenin zamani geldi de geciyor bile, bu sektorlerdeki insanlarin aylardir gelirleri yok. Muzik yasagi tamamen pandemiden bagimsiz, hazir yakalamisken yapilan bi dayatma malesef.