Merve kim kapalıydı zaten Allah aşkına. Burda yazılanlara bakıyorum herkes elti kaynana görümce orda burda yemekte. Evde misaifr ağırlama. E sosyal medyaya gir herkes tatilde. Bütün tatil yerleri açık. Keza burda da elli tane otel postu gördüm. Kim kapalıydı . Benim gibi bir avuç insan. Eşinin izni sadece pazar günü olan. Diğer günlerde kendi yorgunluğundan karısını çocuğunu hava aldırmaya bile çıkarmayan kocası olanlar. Açacak tabi milletin içinden zengin kesim gezsin tozsun tatil yapsın . Bizler biraz açık havada dolanmak için bile yasaklara takılalım. Yetmişti artık . Delirmeme ramak kaldı