Kir_papatyasiii sabah akşam kullanıyor canım bende klomen artı çatlama iğnesi kullandım 2 defa ikisini birlikte denedik olmadı üçüncüde klomen kullandım büyümemiş doktor bu ay da olmaz dedi 2 gün sonra yine bakalım dedi hafta sonuna denk gelmişti eşim kuru incir almıştı öylesine yiyelim diye ben baya yemiştim😁😁 pazartesi doktora gitmiştim yumurtam çok büyümüştü kendi kendine çatlamaya başlamıştı ilişki önerdi o ay hamile kalmıştım şuan oğluşum 3 aylık çok şükür yanımda yatıyor ama şöyle bişey var canım ne kadae çok istersen aklında olursa o kadR olmaz ben o ay tamamen boşver miştim doktor bana bu ay olmaz bi dahaki ay aşılama demişti tamamen kendimi aşılmaya hazırlamıştım o yüzden kafandan at Allah en güzel zamanda sana veriyor