Yaklasik 6.aydan beri ayni dertten muzdaribiz, alerji testindahi yapildi hicbir sey cikmadi, cok kasintili oldugu donemlerde mecburen kortizonlu kremler kullandik, mustela tavsiye ediliyor ama her serisini denedik bi faydasini gormedik, aon gittigimiz doktor bi krem soyledi onu kallaninxa bi iki gune geciyor ama bi hafta on gun sonra yine cikiyordu, bu arada zaditen surup vs de kullandik bana misin demedi. Sonra tesadufen oglumun pisik kremi bittiginde eczanedski kizcagiz biobaby nik pisik kremini verdi ve totoauna inanilmaz iyi geldi sonra arastirinxa atopik cocuklar icin bir suru urunu olsugunu gorur gormez tabi hemen aldim ve bayaginise yaradi aon 2 aydir cok nadir hafif kasinti oluyor, onun disinda masallah diyeyim cok memnun kaldim. Bir de lavanta hidrosol bulabilirseniz o da kasintiya cok iy8 geliyor