Rytrz Alpkk Şimdi orada yaşayanlar vardır direkt yazmayayım ama şöyle zaten öyle mahallelerin çoğu başka ilçeye bağlandı zaten değişiyor artık ama fazla yukarı ve bayraklı tarafında olan yerler bi tık daha kötü. Tabii bu benim fikrim.