Her gece en geç 8 de uyuyan bebegim 3 gecedir 12.00 1.00 olmadan uyuyamıyor basta nohuttan sandim gaz yapti diye ama 2 gecedir yine aynı ve nezle olmuş burnu akıyor uyuyunca tıkanıyor gozler de kızarık kızarık surekli de hapsiriyoruz önerileriniz varsa eger çok ihtiyacımız var şu an ozellikle burun için ( not 8 aylığız )