Rehber17 hastaneye yatış sağlanıyor odada bekliyorsunuz sonra size amaliyat kıyafeti veriyorlar ve giydirip kucağınızda amaliyathaneye indiriyorsunuz anneyi amaliyat kapısına kadar aliyolar daha sonrasında çıkarıyorlar 2.5 saat sürdü amaliyat uyanmasi felan derken sonra içeri anneyi aliyolar bebeğinizi kucağınıza alıp yukarı çıkariyosunuz damar yolu açmışlar tabi ilkte kendinde olmadığı için boş boş bakicak sizi görüp aglicak daha sonra 2 saat bişey vermiyosunuz geceden beri aç olduğu için ilk su icirmistim kusmadiysa sıvıyla devam et demişlerdi ama ben sudan sonra makarnayla devam ettim sonra o gün taburcu oluyorsunuz eve geliyosunuz ilk günler çok zor ertesi gün sünnetin ucundaki sargı bir sonraki günde iki dikişte ki sargı cikicak sünnete bardak kesip koyarsan daha hızlı iglesicektir benim şuan geçti mesela bir sorun olursa cevaplarım bu arada teşekkür ederim 🥰