DuruMomm büyük ihtimalle reflü çoğu bebekte oluyor benim kızımda da vardı 5aylik olunca geçti emzirdikten sonra sarsmayin,kucağınıza alınca karnına baskı yapmayın , düz yatirmayin reflü yatağı ya da reflü yaatigi kullanın inşallah geçer hemen
Tabi doktora danismaniz da fayda var geçmiş olsun