Ece01 2 ay 20 günlükken bebeğimin kendi isteğiyle doktora da danışarak kucağımda destekle oturtmaya başladım,6 ay 18 günlüğüz desteksiz oturuyor çok şükür🤲🏻Bebeğinize güvenin,kalkmaya çalışan bir çocuğa dur daha var deyip yatıramazsınız böyle demişti doktor bana